Trykket på en firmagave er den raskeste måten å skape oppmerksomhet til ditt selskap. Hvis du ønsker å skille deg ut er det en annen sak. Man kan alltid gå den vanlige veien med å bruke et slagord, maskot eller logo foran produktet, men har du noen gang tenkt på å plassere trykket en annen plass? Ved å være kreativ og fantasifull kan man gi trykket enda mer publisitet for firmaet ditt, om det så er på klær, hatter eller plastflasker.
Derfor trenger du trykk
Å gi firmagavene dere gir ut trykk skaper individualitet, samtidig som det er god reklame. Det er skremmende lett å gjøre når du bruker Printoz. Der trenger man bare å velge antall farger (varier fra produkt) man skal ha i trykket og deretter er det ferdig. Prisen avhenger av hvilket antall produkter og farger du bruker, men det er aldri verdt å kjøpe trykk hvis du kun vil ha en vare.
Bestemme seg for hva man skal gå for
Fargerike trykk gir deg muligheten til å lage mer sprudlende tekster og logoer, men klarer du å utnytte farge og fargeteori i designet ditt kan det se slående ut også. Avanserte logoer og maskoter imponerer, selv om det vanskeligste ikke alltid er det beste. Diskuter grundig hva dere synes ser bra ut, hva dere ville lagt merke til og hvilken farger som passer. Når dere har bestemt sjekk over flere ganger for feil i designet eller teksten, fordi det kan ende opp med å koste unødvendig mye for å fikses.
Slik gjør du trykket unikt
Ingen har sagt at det er obligatorisk å ha trykket foran på genseren eller t-skjorten. Har du en maskot eller logo kan du putte den bak ryggen istedenfor. Har du lyst til å gjøre noe enda mer spesielt har du alltid sjansen til å plassere trykket under hetten, for når det er mye vind vil hetta blåse nedover som vil gjøre det meget komisk.