Flere og flere bedrifter velger å ta i bruk firmagaver, men ennå er det noen som er usikker om de ønsker å gjøre det. De små selskapene spesielt er ikke sikre om de har god nok råd, imens de større ikke er sikre om det er verdt pengene eller tiden som brukes for å planlegge. Med nettsider som Printoz er det ingenting å bekymre seg over, fordi det er en katalog av produkter for alle selskaper. Produktene på siden rangerer fra lave til mer kostelige priser, og da har du mange forskjellige veier å markedsføre ditt selskap uavhengig av pris.
Kosten varier avhengig av deres bedrift
Som sagt, en del bedrifter er skeptiske til firmagaver. Bedriftene tror ikke på at å investere i disse varene, for de er oftest nølende om prisen. Har du tenkt på idéen om å skaffe deg firmagaver, men er altfor redd for kostnadene så er det nyttig å vite at man kan få produkter i ulike priser og kvalitet. Har man et mindre budsjett er firmagaver som reklamepenner, handlenett og godteri fantastisk, mens hvis du har et større ett kan du få tak i alt av eksklusivitet. Er du allikevel ikke overbevist kan bedriften alltid starte med et lavt antall for å sjekke ut effektiviteten.
Markedsføring for selskapet
Hovedgrunnen for å ha firmagaver er å kunne reklamere gjennom dem, og uansett budsjett vil det fungere. For de små bedriftene er firmagaver en direkte måte å sine få kunder takknemlighet på, som vil gi en positiv virkning over tid. Hvis du er et større selskap har du nesten en ekstra dimensjon til å fremheve din egen vare. Tenk på firmagaver som en forlengelse av deres digitale markedsføring i den virkelige verden, og bare tenk på hvor mye større dere kan utvide rekkevidden av kunder med denne type reklame.